Sjuk..

Hej där, idag blev jag hemma ifrån skolan. Troligtvis smittad av min underbara pojkvän. När jag skulle gå upp i morse kände jag mig helt tung i kroppen så snozade i 5min, sen gjorde jag ett till försök och kände mig som en stor påse med tegelsten, typ. Så tog jag på mig kläder, sminkade mig och lite sånt med konstant huvudvärk och yrsel så fort jag slöt ögonen så snurrade allting, kändes som baksmälla. Så jag la mig en liten stund till och skulle gå upp men var fortfarande lika yr så jag tänkte det att varför ska jag tvinga mig upp när jag inte mår nå bra? Så jag sov några timmar till och gick som en zombie in i huset och försökte få i mig lite frukost, blev ett kokt ägg och varm o´boy. Så svepte jag in mig i en filt och satt framför brasan ett tag. Sen sa bejb att vi skulle åka och lämna tillbaka en slang han köpt till bilen eftersom att garantin går ut om 2 dagar så vi åkte till kvarntorp och gjorde det, medans han gjorde det gosade jag med de hemlösa katterna utanför :) Och förresten, påväg ifrån huset så såg vi något sitta vid vägkanten, vi stannade och såg att det var Ozzy! Som varit borta i över 2v nu så jag bar in honom i bilen så skjutsade vi hem honom. Massa god mat fick han :)
Iallafall, så när vi var klara i Kvarntorp så åkte vi till mamma o lämnade alla smutskläder sen åkte vi till en annan bilskrot och var där i någon kvart innan vi kunde åka hem igen. Allt tog sammalagt ungefär 5h. Nu är vi hemma iallafall och jag är helt utslagen, blir nog att lägga sig tidigt så får vi se om det blir skola i morgon!

Här har jag blivit medlem nu, man får pengar genom att ta emot reklam på sin epost, hur smidigt som helst. Lättförtjänt! Bli medlem du med och tryck här



1 kommentar:

  1. bara klassråd i morgon. va hemma och vila upp dej i stället

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥