14 v kvar till studenten - exakt!


Jaa, jag längtar! Det är väl klart att jag längtar efter frihet, eller vad man ska säga för frihet är det ju inte riktigt ;P Ja iallafall den 4 juni 2010 så gäller det. Jag har iallafall fixat klänning, bh och möjligen skor! (Har beställt ett par jätte fina som jag verkligen hoppas passar! ) Så ligger det till :)

Ja vad har jag för mig då, inte så mycket. Sitter och snörvlar. Pim ringde och vill få med mig ut på krogen, men jag vet inte är ju så förkyld och hänging :P

I morgon börjar jag jobba 14 - 21.30 och på söndag jobbar jag 7-14, ber verkligen för att jag känner mig lite bättre då! För just nu är det jätte jobbigt att anstränga sig, huvudet snurrar vid hastiga rörelser och kroppen är helt tung. GÖR MIG FRISK!

Äntligen har jag sportlov, ska väl försöka hitta på någonting kul :) Långa promenader med Nemo, rida, träna, krogen och lite så :) Vi märker väl vad som händer och sker!

Ska slå på ännu en film, den förra sög verkligen... Jag är ju rysare, thriller och komedi narkoman så det är det enda som gäller ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥