Fredag



Åter igen fredag och jag väcktes utav en mysig frukost på sängen utav min älskling, alla dagar med dig är speciella och jag är så glad att jag har dig sa han. Mumsig.

Så for vi upp på stan och fixade en inbetalning, mina sommarjobbs veckor och så köpte jag en tröja från Gina, hade presentkort kvar så kunde inte hålla mig utan gick in och kom ut med en påse! ;D

Så blev det hem till mamma igen och se på film och lite så sen åkte vi till Oriflame där jag hämtade lite läppstift.

Nu är vi i Avdala igen och tar det lugnt, var tänkt att det skulle bli utgång idag med lite folk men älsklingen min har ingen jätte lust så vi får ta det en annan dag :)

Ikväll blir det godis och chips och god mat, precis som det ska vara på en fredag!



Min nya mys tröja! :)

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥