Söndag - och nu börjar ledigheten!


Var lite depp förut efter all stress men nu känns det som om att jag är samlad igen :)

I fredags kväll låg jag i soffan och var dygn förkyld tills min kära älskling drog mig upp ur soffan så åkte vi till Englund och såg på någon karate film typ, men eftersom att jag var hängig så somnade jag ganska snart jag fått i mig en ipren. Så sov vi hos mor efter det, sen blev det upp och jobba på lördagen sen hem och lägga sig och sen åter igen upp och stressa. Haha.

Nu har jag iallafall fått i mig kyckling och lite utav tobleronen jag fick av syster :) Var väl tänkt att äta på Hellas idag men vi får väl se hur det blir med den saken :)

Förövrigt så har jag spelat lite Tekken 6 med bejben nu en liten stund, men nu röjer han snö så nu ser jag lite på film :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥