Stora sår och pk prover..


Hej :)

Fick sluta tidigare idag, tjejen som jag var med idag tyckte det var så onödigt att elever ska få sitta och lyssna på när man dikterar och skriver en massa papper, jag håller med...

Började halv 8, höll dock på att inte bli av alls när bilen vägrade startade i morse. Grr... Men jag hann, till och med att ta en liten promenad med Nemo som förskräckt försökte att inte nudda mark eftersom att det var svin kallt, 28- burr.
Ja iallafall, på plats så blev det att åka hem till en massa folk och plåstra om det. Tog 2 pk prover och kikade på en massa sår. Tänk att man tar en stor kniv och skär upp hela magen, typ sånna sår var det. Stygn som spruckit och en massa var. Men det känns som att jag håller på att vänja mig vid sånt nu. Sår och dofter. Vet första gångerna så tappa jag blodtrycket och grejer, haha. Fast det är några år sen.

Kan inte påstå att denna dag varit otrevlig på något sätt :) Bara en massa kul och längtar redan tills i morgon!

2 kommentarer:

  1. Jag har inte vant mig! Har tappat räkningen på hur många gånger jag blivit likblek och tappat trycket under praktiken, nu skickar dom ut mig istället :P

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥