Ännu mer presenter! Ja det är sant! Haha. Idag kom älsklingens syskon och grattade mig :) Det blev en smarrig tårta, en party bag med party dricka, ett flamingoglas, party städ, drink pinnar mm. så fick jag ett hemma spa kit med 2 massagegrejer, fluffsrtumpor, badsalt, badskum, badrosor mm. så fick jag ett halsband från snö och ett armband :D Jisses, är man bortskämd eller??? Inte lite heller, haha. Jag har iallafall blivit ordentligt firad det må jag säga! :)
Tack alla!

Veckans planer:
Onsdag - Hemma & Plugga
Torsdag - skola + tatuera mig
Fredag - Skola
Lördag - Spa hos mor
Söndag - överraska mig!

Plugg:
- Blir klar med Per-Albin Hansson till fredag.
- Plugga som fan till sjukvårdsprovet på tarmvred, gallsten + magsår.
- Fortsätta ev. skriva klart alternativmedicin.
- Forstätta ev. skriva klart historia.
- Fortsätta ev. skriva klart etik & livsfrågor.

2 kommentarer:

  1. Ska du tatuera dig nu på torsdag!? En ny? Eller ska du bara fylla i den du redan har? :)

    Du är då inte bortskömd för att du får massa fina saker när du fyller år. Bortskämd är man när man inte bryr sig om vad man får längre :)

    SvaraRadera
  2. nä men visst vaddå?:D haha

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥