Bodybuilder nästa?


Hej på er! :)

Idag blev det uppstigning vid 8, sen for vi till Anna & Tony för att hämta en GPS. Sen åkte vi hem och packade innan vi for mot stan där bejben lämnade av mig, saknar dig redag mumsi!
Så bytte jag om och for till gymmet med syster :) Vi var riktigt duktiga må jag säga och nu ser vi ut som ungefär han på bilden :) *Stolt* Riktigt skönt var det, blir att åka dit i morgon igen.

Idag blir det väl att ta det lugnt. Vänta på att det ska bli fredag så älsklingen kommer hem igen. Ska försöka få mamma att gå med på en tripp till Marieberg så jag kan köpa nya skor plus en ny träningstopp. Och kanske hyra lite film :)

Har ni tänkt på vad ljust det är ute nu?:O Igår när vi var hos Englund så gick vi till affärern och lite så och det var ljust som mitt på dagen, ändå var klockan halv 7. :D

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥