Hej alla där framför datorn, eller nåt? Sanningen är att jag är långt ifrån bra på sånt här...Mitt liv har varit som alla andras, så gott som, som liten var det inte det lättaste. Min pappa stack från vår familj när jag var 1,5 år gammal, jag och min syster blev ensamma med vår mamma, som hade det skitsvårt att få ihop pengarna som skulle behövas varje månad, eftersom jag var sjuk varannan vecka och hon behövde då alltid vabba. Jag minns som liten hur jag satt i mammas knä och hon grät.Men när jag blev sex år flyttade hon ihop med sin nuvarande man och vi flyttade till Sollentuna. Sen dess har nog allt varit bra.Jag har ett ganska trist liv, men några få fester då och då, just för tillfället försöker jag ändra på det så att det blir roligare, och det är något som ni kommer få veta om i bloggen, för jag är så fucking trött på att leva ett grått liv, men samma rutiner varje dag, och det är nog fler än jag som känner det, right? Foton är såklart något också, och det sista jag har att säga är att jag är jävligt irriterad på alla mejl man får av facebook, varje sekund, pain in the ass!
Tack för mig! ;) Och juste en sak till, tack för att jag fick gästblogga! ;)

Då tackar vi min första gästbloggare Ida för dette inlägg, glöm nu inte att kika in i hennes blogg!http://joking.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥