Hallå alla glada människor!

Jag heter Linnéa och är snart 17 år. Emelie är då min bästaste syster, finns ingen bättre! :) men i alla fall. tänkte väl att nån där ute vill veta lite om mig. Så som jag sa heter jag Linnéa, bor hos mamma i Örebro och går på plysgymnasiet. Mitt liv är väl inte så värst intressant just nu. Jag och min pojkvän gjorde precis slut efter två år tillsammans. Så de är väl lite jobbigt just nu, men de känns även bra. okej.. de låter förjävligt. Har ingen aning om vad jag ska skriva :o men jag har i alla fall också en blogg! Jag skriver så ofta jag kan och vill och jag skriver väl mest om min vardag, men ni får gärna kika in :D Jag älskar förresten att fota och jag fick precis en systemkamera som jag önskat mig i år och dagar. Så till våren kommer jag gå ut och ta massa massa kort och bli bäst på photoshop hade jag tänkt :D så min blogg kommer väl ha massa foton i sig då förhoppningsvis! :)Men ah, nu vet jag inte vad jag ska säga mer^^

Ha de så fint eller nåt och Emelie, när kommer du till pappa imorn ?:D
www.nealamm.blogg.se

Gästbloggare 2 är då min syster som ni kanske förstått hittills ;) Nu får ni inte glömma att besöka hennes blogg!

Ha det bäst :)

3 kommentarer:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥