Hej på er läsare :)

Jag berättade aldrig om min födelsedag igår så jag gör det idag!
Först vaknade jag av att älsklingen skulle till linde, så då låg jag och pratade med syster en stund innan hon skulle till bussen. Sen somnade jag om, duschade och gjorde mig i ordning innan älsklingen kom tillbaka. Sen var jag på en kort meningslös lektion som vanligt på måndagar innan jag åkte hem och öppnande Karins presenter, en tatueringsmotivsbok, ett spa-kit + lakrisbilar. Yummi, en toppen present om man frågar mig! :) Blev jätte glad. Ska fundera ut min nästa tatuering snarast ;)
Så fick jag min älsklingens paket, 2 par trosor + amor amor parfymen. Så nu är jag både snygg under + luktar gott ;) haha. Sen kom mamma, då blev det bananpizza + gammaldagsvanilj med maräng + krossad turkiskpeppar. Så fick jag en bh och två toppar av mamma :) Så blev det typ bara film resten av kvällen haha.

Idag blev det uppstigning 2 lektioner och hem, och det spö regnar ute! :D Snön försvinner! Hoppas bara att det inte fryser på nu så att det blir en isbana där ute.

Nu ska jag betala in lite grejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥