God kväll kära läsare!

Sen gymmet har jag inte gjort någonting vettigt, jag ska väl kanske om jag orkar pyssla lite med svenska nationella, kanske läsa lite om asylsökande... Eller så fortsätter jag nog bara med att kolla på film :) Klockan börjar ju snart närma sig läggdags för min del. Är helt slut.

Imorgon är det tydligen bara en lektion, sen blir det väl till att åka tillbaka till Avdala och ta det lugnt. Jag har fortfarande inte sytt min studentklänning, så det kanske är något att sattsa på. Så ska jag testa lite olika frisyrer till studenten. Försöka göra det lite lockigt, fläta lite eller bara ha det rakt. Något som vore bra är om man hade haft mössan så man kan testa med den. För jag antar att man kommer att bära den under större delar utav dagen :)

Nu ska jag fortsätta titta på en hel knasig film som heter The Devils Rejects :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥