Hej på er :)

Åter igen är det fredag och jag började dagen med lite uppfriskande nationella prov, den här gången var det de skriftliga. Som de flesta nog vet så får man ett gäng uppgifter att välja på sedan skriver man om det. Det kan vara ett reportage, ett talmanus, en essä eller liknande. Jag valde en uppgift där man skulle skriva en krönika om nätdejting. Fick iallafall ihop ett häfte och det tog ca. 3 timmar innan jag lämnade in det. - Nu är det iallafall gjort!
Så skrev jag klart min historia uppgift igår så nu har jag bara sjukvårdsuppgiften kvar där jag har valt att skriva om Hiv/Aids.

Iallafall efter att jag suttit och skrivit i några timmar tog jag bussen upp på stan och köpte mig Elvital shine treatment och Sachajuan volume powder. Elvital är till för att ha i efter att man duschat, den ska alltså inte sköljas ur och är enligt mig helt underbar och håret blir mjukt och fint. Sachajuan är till för att skapa volym, min frisör använde en liknande på mig så nu tänkte jag att jag kan sluta använda mammas och köpa en egen.

Sen när jag suttit ute i haglet och frysit ett tag så kom min nyvakna bejb och det var meningen att vi skulle träna, men båda var helt slut och tyckte att vi behövde iallafall en vilodag att ta igen oss på. Så då åkte vi en snabbis till Marieberg och köpte en bikini överdel som jag har dreglat efter. Den fanns inte på stan och jag befarade att den skulle ta slut ute på Marieberg också, men jag hann!

Sen åkte vi hem och satte på andra delen av en film vi såg igår, men jag var så jäkla trött att jag inte han se någonting innan ögonlocken slöt sig och jag sov i någon timme, riktigt skönt.

I morgon blir det Strömstad där vi ska ta bort trallen, så vi ska väl upp före fem för att hinna dit, ta bort den och sedan åka hem igen.

Nu ska jag nog slå på en film och försöka hålla mig vaken! ;)

Ha det bra sötnosar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥