Hej på er, mitt i natten!

Som sagt så somnade jag till en stund när jag kom hem ifrån skolan så jag är faktiskt ovanligt pigg nu, skönt. Jag har suttit nu efter "Talang" och lyssnat på en massa musik. Jag är inte helt nöjd faktiskt. Det känns som om någonting saknas, så jag ska väl fortsätta leta tills det blir bra. Något som är svårt är att göra alla nöjda, vilket jag ioförsig tror är omöjligt men ändå. Men jag har pratat med några sköna brudar i klassen nu och de vill helt klart att det ska vara DunkaDunka på flaket, äntligen någon som håller med mig ;) Så mer sånt ska jag leta efter.

Jag funderar på om jag ska sy min klänning i morgon, banden är ju som sagt lite för långa så jag ska vika in de och sätta något stygn. Sen kom ju funderingarna kring kvällen upp, då kanske man måste ha en kofta eller något liknande och ett annat par skor? Mina är helt öppna vilket kanske inte är bra mitt i natten om det blir små ruggit...

Nu är frågan om man ska gå ner och göra sig sovklar och sedan lyssna på musik och somna till en film eller två? Hmm.. té vore ju också gott... Det får nog bli så :D

Nu får ni alla ta hand om er ifall jag inte uppdaterar något mer ikväll/inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥