Såhär ska en riktig frukost se ut, jag lär mig! ;)

Hej på er :)

Idag blev det en lång sovmorgon, vaknade först runt 11 och tänkte gå upp men sen så vägrade min kärlek att vakna så jag kröp ner igen och vaknade klockan 2! Så jag gick ut och satte mig i solen, underbart. Sen fixade jag mina naglar, fransk manikyr och sen en silver glittrig rand under det vita. (Se bild nedan) Så duschade jag och åt lite lunch precis. Skeppargryta tror jag de kallar den med torsk och pressat mos :) Yummi.


Så har jag testat min nya Maybelline vibration mascara, den är verkligen toppen. Ni kan se resultatet före och efter nedan. Lägg märket till att jag aldrig lägger på mascara först i vanliga fall utan allra sist, men idag orkar jag inget annat så då blev det endast mascara :)

Idag ska jag bara ta det lugnt så fick jag precis reda på att jag är ledig i morgon också, skönt! Vi ska tydligen göra något grupparbete om asylsökande så jag får väl söka lite på google.

Nu har jag lovat älsklingen att bränna en bra skiva till bilen!

Ta hand om er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥