Duntofflor & té

God kväll!

Idag har jag plockat lite i stugan, samtidigt som jag hade Lisa i telefonen. Det var spännande och jag lyckades göra allt med en hand. Det ni! Sen har jag ätit massa gott och tittat på ett gäng galna hundar som varit tokiga i pinnar. Nu sitter jag och har precis druckit upp mitt té och ätit upp min hårdmacka, min riskaka & min yoghurt. Tänkte sakta bege mig mot sängen där duntofflorna väntar :)

Blir en knasig skoldag i morgon som ser ut som så att vi först ska måla lite lakan till flaket, sen får vi reda på studenttiderna och sedan kommer någon ifrån facket och ska berätta om jobb, typ. Sen går man bara tisdag och onsdag innan man är ledig igen. Har lite planer för den tiden men det kan vi ta i morgon...

Nu är det dags för sängen så NattiNatti säger jag och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥