För jag tar snart studenten, fy fan vad jag är bra!


Hej på er!

Kass uppdatering men jag har faktiskt inte suttit vid datorn någonting i helgen. I fredags åkte vi och tog över huset och djuren vi skulle vakta nu i helgen och sen har tiden rullat på och det har blivit mycket film, mycket keliga djur under täcket och trevligt sällskap med närgångna spel :) Kan kort och gott säga att jag har haft en underbar helg! Man längtar ju inte mindre efter att skaffa lägenhet...

Så idag var det kalas och sedan har man bara suttit ute i solen, skönt att den äntligen är tillbaka efter en regning och mullrande helg.

Helt galet kort tid kvar till studenten nu, på fredag smäller det. Nej jag längtar inte så mycket jag längtar sjukt mycket! Det ska bli så otroligt kul, ett minne för livet och detta ska firas rejält! ;D

Min vecka ser ut som sådan att i morgon ska jag på docit utbildning i 3 timmar innan det blir det nog träning, sen på onsdag är det taning, på torsdag ska jag pyssla med min plats i skolans matsal inför studentfrukosten (som är kycklingsallad?!) och sen blir det att göra i ordning flaket ev. Pim och givetvis mig själv. Sen är det fredag... Sjukt. Kommer att gå så jäkla fort.

Ha en underbar dag hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥