Igår var man ledig ifrån skolan och så var det ju valborg. Dagen började med att jag och älsklingen åkte in och bytte däck på hans pappas bil, sen åkte vi och gymmade, överkropp denna gång, efter att ha användt maskinerna så har mina händer spruckit plus att jag börjat fått valkar så fort iväg till Stadium outlet efter att vi tränat klart så köpte jag mig ett par handskar utan fingar, ni vet nog vad jag menar :) Så nu kanske jag slipper sånt!
Sen åkte vi hem och duschade innan vi åkte förbi mamma och hämtade korv, marsmallows, haloumi och korvbröd. Sen köpte vi en grill och dricka och for till lången där vi ensamma satt och mös tillsammans med ett gäng filtar. Mysigt va?:) Sen när vi ätit klart så kom det ett gäng så då åkte vi hem och tog några öl istället och såg på tv. Så såg min valborg ut.

Idag ska jag försöka plugga lite och se lite på serien Spartacus.

Ha det bra!

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥