Min dag


Hej på er!

Igår var det då 30års kalas så då var vi på det och hade trevligt, sen drog vi därifrån och så blev det grillning i lillåspåret med ett härligt gäng fram tills midnatt, sen åkte vi och letade lite race. Kort och gott såg min dag/natt/morgon ut sådär. Hade jätte trevligt :).

Idag gick jag upp och lånade bilen för att besöka folktandvården, gick bra som vanligt. Inga hål idag heller. Dock tyckte hon att jag skulle sluta dricka juice och äta äpplen, får väl försöka hålla det då. Sen när hon röntgat mig så visade det sig att min ena visdomstand sitter jätte knepigt till så om den rör på sig blir det operation till hösten.

Efter det blev det fika hos Anna & Tony med en massa folk samt lite F1. Men nu sitter vi i Avdala och väntar på grillat, yummi.

Fortfarande inte helt frisk, men hoppas på att jag blir det snart.

Nu ska jag kika lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥