Min underbara

Usch vad jag mår konstigt, har haft jätte ont i huvudet hela dagen så där tryckande ni vet... Hoppas den släpper snart.
Sitter och tittar på The vampire diaries och äter nötter. Ska snart röra mig ner mot duschen och krypa i min stora t-shirt och ta på mig duntofflorna och läsa lite tror jag. Är på det humöret. Det är mycket som rör sig i huvudet och jag vill dämpa tänkandet lite. När det är för mycket som rör sig blir det stopp och kaos i mitt huvud, så nu är det dags att rensa lite.

Du ska veta att jag är så himla glad över att jag har dig, du är det bästa som någonsin har hänt mig. Du får mig att skratta som ingen annan, du gör mig lycklig. Att bara få höra dina andetag, dina hjärtslag, höra sin röst eller se ditt underbara leende får mig att må så bra. Jag känner mig verkligen som en prinessa på moln i din närhet... Jag älskar dig, nu och föralltid.

1 kommentar:

  1. Hej! Ja vad roligt, hoppas också att du kommer in och gillar det. Jag ska på jobb intervju för ett hälsocenter i Sthlm så jag hoppas verkligen på det :D Det bästa har nog varit dem praktiska lektionstillfällena, jag gillade mest den Kinesiska terminen och bergsklättringen och matlagningen på den västerländska terminen. Ja en rolig tid helt enkelt. Det sämsta är nog stället Grythyttan/Hällefors är så litet och tråkigt (ifall man inte hittar på saker med kompisarna) och så klart att det har varit svårt och kämpigt att få godkänt i vissa ämnen är inte kul. Men jag är helt klart nöjd och rekomenderar dena utbildningen vidare!

    :)

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥