MVG MVG MVG

Hej :)

Det är riktigt riktigt varmt ute nu, inne med för den delen tror jag ska svettas bort snart. Gjorde en beställning till mig och min syster igår ifrån H&M så i mittet på juni kommer det en massa sommarkläder till oss :) Tummen upp för det.

Idag började dagen med svenska och betygssnack, plus att vi skrev vad vi tyckt om de här 3 åren osv. MVG i svenska, woho. Det hade jag faktiskt inte förväntat mig, men jag klagar absolut inte. Sen var det etik, betygssnack, MVG. Ihhh :D Man blir inte lite glad. Så tittade jag Karin och Sofi på alla lamm och får som har kommit tillbaka till skolan, grymt söta, skulle helt klart vilja ha en själv att gosa med. Sen var det en otroligt lång rast så vi åt lunch innan vi gick till haga och köpte oss en varsin glass, mumsigt, sen gick vi till skolan och pustade lite innan vi begav oss ut i solen bredvid våran fontän. Så skönt så. Sen avslutades dagen med lite skön yoga, knepiga övningar men man blev faktiskt avslappnad.

Sen åkte jag hem och så har vi varit barnvakt åt lillte Lucas och ätit kycklingsallad, yummi.

Nu ska jag dricka någonting, törstig dygnet runt i denna värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥