Ny oriflame katalog har anländit!


Hej på er! :)

Just kommit hem ifrån en tur i stan, först var vi hos mamma och hämtade lakan och ny tvättade kläder sen åkte vi och gymmade, sen åkte vi förbi Oriflame sen hämtade jag ut ett paket och sen kastade vi i oss lite käk tillsammans med lillsyrran :) Sen bar det av till lillån där vi hälsade på en liten bäbis och lämnade av en katalog. Sen åkte vi hem och duschade och nu är jag här! :)

På bilden ovan kan ni se mina skor jag använder när jag gymmar, de är grymt sköna och helt suveräna till gymmet. De är aerobics skor som kan användas till dans, aerobic, jogging och till gym. Kan starkt rekomenderas och vart köpte jag de ifrån om inte tradera? ;) För tillfället ligger även en super snygg bh uppe också! Passa på, tryck här.

Nu kom min underbara och tycker att vi ska se på Gladiator, så det får väl bli så.

Skola imorgon...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥