Studentcheck

Kan jag inte bara få bli frisk? Är helt tung i kroppen så orkar inte göra så mycket och halsen gör fortfarande ont... Det är så tråååkigt så det finns inte. Jag vill träna!

Jag ska snart gå ut och göra en liten student-check ifall det är någonting mer som jag behöver handla in eller om jag är klar nu. Det jag ska kolla är:

* Klänning [x]
* Skor [x] (behöver ev. ett par till om jag måste byta)
* Kofta eller liknande [x]
* Någon mindre väska för mobil, pengar ev. kamera [x]
* Armband/halsband [x]
* Nagellack/Nageldekorationer [x]
* Smink [x]
* Grejer till håret [x] (ev. köpa spännen)
* Studentmössa [x]

Tror att det är allt, jisses vad man kostar på sig inför bara 1 dag. Men det är det ju såklart helt klart värt! Bara 2 veckor kvar, så nu får vi alla hoppas på ett bra väder den dagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥