Packat och klart!

Hej på er :)

Dålig uppdatering men så här har min midsommar varit:
I torsdags runt elva så åkte jag, bejb, pim, johan o många fler ifrån svampen och till Skagern vid Laxå. Vi kom väl fram runt halv ett tror jag och satte igång med uppsättning av tält ganska så fort. När vi var färdiga med det så satt vi kring elden natten lång och pratade och drack lite gott, runt fem/sex gick vi och la oss. Sen gick vi upp och satte oss åter igen kring elden, sen så gick vi på en liten promenad, vi grillade, solade, vissa badade osv. Läget var kanon vid en sandstrand och sjön, stämningen var toppen. Där sov vi i två nätter innan vi begav oss hemåt, för min del väntade kvällsjobb... Trött som satan var jag efter två nätter med mindre sömn... Men jag tog mig igenom både gårdagens och dagens pass galant. Nu är det bara resan kvar ;)

Ikväll blir det nog att ta det lugnt och packa det sista, i morgon ska jag köpa ett par skor (lutar åt ett par gladiator skor) och växla in pengarna. Sen klockan två så bär det av till flygplatsen i Skavsta. Klockan 7.30 går flyget och vi är väl i Barcelona runt nio kan jag tro.
Jag ska försöka ta mycket bilder och dela med mig av vad som hänt när jag kommit hem igen!

Om jag inte uppdaterar något mer innan resan så vill jag önska er en trevlig kväll och vecka! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥