Rensning av kläder!

God dagens! :)

Idag vaknade jag av larmet och ringde chefen och hon ska kolla upp och försöka fixa det (att jag byter ut mitt morgonpass på lördag) så ska vi prata mer om det i morgon när jag ska till jobbet.
Sedan så gick vi upp vid halv elva ungefär, jag kastade ut allt som fanns i garderoben på sängen och började sortera vad som ska med och vad som inte ska med till Barcelona (en vecka kvar, exakt!) hittade en hel del så ska slänga det mesta i tvätten.

Idag så ska vi först svänga förbi mamma så hon kan få sin dagliga spruta plus älsklingens pass. Nu återstår bara ett problem och det är hennes sjukintyg som hon måste ha med sig för att få flyga överhuvudtaget, är massa strul med det där...
Sen blir det att fortsätta hem till pappa och stanna där över natten :) Saknar honom och småbröderna sååå mycket!!

Så ser min dag ut! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥