Ny tatuering på G?


Hallå :)

Nu var det fredag och som vanligt är det bästa dagen på hela veckan, även fast det inte kommer att hända någonting speciellt. Var tänkt Strömstad med sällskapet tyckte det var för kort om tid osv så ikväll blir jag ensam med min underbara pojkvän, det klagar jag absolut inte på!

Om en vecka är det att träffa några ur den nya klassen som gäller. Vi ska ses uppe i Hällefors och grilla och lite så, kommer bli riktigt nice :)

Åh vad jag är sugen på att göra en ny tatuering, eller två nya tatueringar och fylla på min fjäril... Tänk om pengarna ändå hade funnits! (Som de verkligen inte gör nu) Men jag får väl leta motiv och vänta tills jag har en slant.

Uppdaterar säkerligen mer ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥