Regn & Rusk = Mys


God kväll på er :)

Sitter och tittar ut genom fönstret, det är grått och spöregn. Trott eller ej men jag blir inte deppig för det. Faktum är att jag tycker om hösten, den tar med sig ett lugn och en mysig stämning. Åter igen kan man ta fram de mysiga filtarna, duntofflorna, de doftande värmeljusen och den varma chokladen. Och någon speciell givetvis och jag har ju min mumsiga Johan som jag nyss satt och tittade på en komedi tillsammans med, men efter en stunds fotmassage så somnade jag faktiskt till, hehe. Lätt hänt.

Det blev inget gymmande idag eftersom att bejb var trött efter jobbet och jag hade huvudvärk så vi ska ta det i morgon, så det blir ett dubbel pass då eftersom att syster har gått med på att följa med mig också. Inte illa. Så det ser jag fram emot :)

Idag blir det att lägga sig i tid, till skillnad från alla andra dagar vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥