Rekomenderade filmer!

God morgon :)

Idag är det regnigt igen, riktigt "varannan dag" väder. Har precis räddat min tvätt som jag hängde ut igår efter som att tummlaren inte fungerar så nu hoppas jag på att den ska bli torr snart!

Idag är det mys som gäller för hela dagen. Tänkte göra ansiktsmask, gå runt i mammas mys tofflor, se på film och gosa med kissen. Så blir det väl en och annan kopp med té också kan jag tro ;)

Jag tänkte radda upp lite sevärda och icke sevärda filmer så ni har lite förslag i detta bus väder.

Bra skit:
* Black Death, handlar om 1300 talets pesthärjande England. Riktigt bra drama/äventyr/rysare från 2010.
* Shelter, handlar om ett rättspsykolog som behandlar patienter med svår personlighetsklyvning. Hon upptäcker att hennes patiens personligheter tillhör mordoffer. Bra rysare/skräck/thriller. 2010.
* The Bounty Hunter, Milo är en prisjägare och hans nästa mål är hans föredetta fru. Med kriminella gäng hack i häl tvingas de att samarbeta. Sjukt bra komedi från 2010.

No no:
* I love you Phil Morris, Steve är en man som är lycklig tillsammans med sin fru. Men efter en bilolycka så ändras hans liv dramatiskt. Han beslutar sig för att leva sitt liv fullt ut vilket i sin tur leder till att han lätt hamnar i fängelse. I fängelset träffar han Phil Morris och blir galet förälskad. Han är beredd att göra allting för Phil. En klapprutten film med Jim Carrey, komedi utan skratt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥