Sista sommarlovs dagen


God morgon :)

Det var en toppen kväll igår tillsammans med nya spa-tjejerna. Alla var hur goa som helst så jag tror att dessa 2 år kommer bli hur roliga som helst! Först grillade vi lite, men när det väl började regna så fick vi ta in korven och värma på lite i mikron haha. Så blev det mest att sitta och prata. Som sagt så var det hur trevligt som helst :)

Idag blir det äntligen frissering klockan 10 så det är det jag går och väntar på nu. Och sorligt nog så är det min sista sommarlovs dag idag, men ändå så ser jag fram emot att börja universitetet nu. Har smyg kikat lite på schemat och det ser spännande ut det innehåller bla. bergsklättring, stavgång, orientering, frilufsliv, gäst spa, spa råd mm.

Ha en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥