Brunett?

God kväll på er :)

Nu har jag fått i mig lite köttsoppa och druckit té med honung framför idol, det är för roligt nu i början alltså. Jag vet inte hur många skratt man kan få under ett program! Har två favoriter hittills som sjöng igår, en tjej med lite rockigare stuk så var det en kille som också var åt det rockigare hållet, ni blir nog inte så förvånade om ni känner mig rätt eftersom att rocken ligger väldigt nära hjärtat, det gör ioförsig all musik men rocken har plats nummer ett.
Förövrigt så har jag lyckats ta mig igenom 50 sidor i Idrottens Historia, och fler måste det bli för att vara väl förberedd inför kommande vecka.
I morgon är det fredag, efterlängtad som vanligt :) Då blir det bio med älskling, Predator ska vi se.

Nu blir det snart god natt för min del men först så tänkte jag söka runt på nätet och fråga er vad ni tror är bäst, jag funderar på att bli brunett och frågan är om man ska tona eller färga? Vad är mest skonsamt mot mitt hår och vilket är lättast/ mindre svårt att gå tillbaka till blondt inför sommaren igen med?

Natti på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥