Hej hå


En skymt av hur jag ser ut i håret nu, har inte orkat ta några bra bilder än...

Hallå på er :)

Nu har jag inte skrivit på länge och det är faktiskt seminariets fel, det som jag hade igår med redovisning och diskusioner. Jag skulle prata om en artikel som stod på engelska (inte min starkaste sida) plus att jag läste igenom en artikel till plus ett kapitel ur en bok. Sjukt nervös var jag med jag tog mig igenom det...

Så nu är det bara att plocka upp nästa bok för nästa seminarie som är på torsdag och sen är det hemtentan som gället. Mycket att stå i men det är bara intressanta saker man läser!

I torsdags fick vi testa på "Från Ling till yoga", Ling är en träningsform man använde sig av för länge sen som var väldigt strikt, lite militärt, och det var flest gubbar som körde det. Men sen kom tjejerna till tals och villa ha mer mjuka rörelser och då kom lite tant dans in i det hela, haha, när man svingade armar och var mjuk i kroppen. Sen kom aerobicen och sist men inte minst yogan. Så vi fick testa på alla möjliga sorters träningsformer och det var riktigt kul kan jag säga!

Igår när jag slutat så följde jag med Emma till Lindes affär Mejk sen åkte vi förbi henne en stund innan hon skjutsade hem mig. Då blev det en promenad med Nemo följt av lite vila, sen åkte jag och älsklingen upp till stan där vi först stannade och fikade hos Englund som fyllde år, sen åkte vi vidare till SF för att gå på Resident Evil - 3D med Pim & Johan. Filmen var kass och 3D:n var inte alls lika bra som jag hoppats på men men...

Ikväll blir det eventuellt party för våran del, men tills dess ska jag spela lite gitarr och läsa lite Idrotts Historia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥