Mys låt

God morgon :)

Idag är det seminarie 2 som gäller, är lite nervös långt inne i kroppen men jag tror och hoppas på att det ska gå bra!

Så har jag förresten hittat en jätte mysig låt som jag lyssnar på dygnet runt nu, dock tycker jag inte lika mycket om sången som kommer in mitt i allt.... Men lägger upp den så får ni väl skapa er en egen åsikt :)

I morgon är det konsert som gäller! Satt och spånade lite i framtiden igår och kom på att det är en jä*la massa saker som jag har att se fram emot som:

* Sabaton Konsert 24 September.
* Spa-behandling (2orna examinerar sig) 29 September.
* Spa-kryssning 11-14 November.
* Rock Kryssning 2 December.

Tror det var allt men ser ni? Jösses vad kul jag ska ha i höst/vinter :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥