Beep Test


Hallå där!

Idag blev det tidig uppstigning för att sedan köra mot Grythyttan där jag gjorde mitt livs första beep test, det går ut på att man springer en sträcka på 20m för att sedan springa tillbaka, efter några varv piper det till och hastigheten höjs för varje pip som går. När man inte längre hinner med att komma fram till varje stopp vid pipen så är man antagligen helt slutkörd och får avbryta testet, jag klarade av till och med nivå 4, så totalt sprang jag väl en hm 30 varv kanske, rejält jobbigt speciellt när man har en blodtryck som stället till det för en.

Efter det var det lunch och sedan föreläsning om cirkulation, lite repetition ifrån gymnasiet.

Nu sitter jag med dundrande huvudvärk och har precis fått i mig en banan, yoghurt, vindruv och mjök smoothie, riktigt gott. Ska nog lägga mig en stund och hoppas på att piggna till.

I morgon blir det att göra stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥