En promenix i solskenet!

Hallå på er!

-19 grader var det i morse när man satte sig i bilen, burr. Den riktiga kylan har kommit.

Igår så hade vi föreläsning och motionsgympa, eller snarare så fick vi se olika typer utav ledarroller då våran lärare spelade en viss typ av ledare och så fick vi delta i aktiviteter och granska hur han betedde sig för att sedan diskutera detta. Bland annat så gav han posetiv och negativ kritik.
Sen åkte vi hem och så gjorde jag mig mina livs första pannkakor, de blev toppen bra! Dock är jag inte så mycket för att äta mer än max två innan det nästan väller över. Så fick jag höra att det är ännu mer strul med min bil och att en slang måste bytas, suck.

Idag så har jag varit på en föreläsning om didaktik, skolidrott och någonting mer jag inte minns just nu. Men det var riktigt intressant! Sen åt jag och Emma lunch innan vi beslöt oss för att ta en runda i Grythyttan för att se om det fanns en massa mysiga butiker med tomtar osv eftersom att vi hade en håltimma på 3 timmar (trodde vi). Så vi kikade in i en liten butik och efter det så mötte vi Helena (en klasskompis) som frågade vad vi hade för oss, vi svarade att vi fördrev tiden lite inför motionsgympan hon var osäker på att vi hade någon så vi följde med henne hem och försökte komma åt schemat, det gick inte, så då fick vi ringa till våran lärare och givetvis hade vi ingen motionsgympa... Så vi fick ta oss mot bilen och åka hem igen.

Nu sitter jag och försöker desperat att tända i kamin, men det går lite trögt... Typiskt mig.

Jag är grymt sugen på att slå in mina julklappar... Har ni slagit in era än? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥