Jag ser fram emot...


Minns ni vad det var jag såg fram emot den här hösten som nu blivit vinter? Jag har avklarat hälften nu.

♥Sabaton Konsert 24 September [x]
♥Spa-behandling 29 September [x]
♥Spa-kryssning 11-14 November [ ]
♥Rock Kryssning 2 December[ ]

Jag försöker komma på vad det är jag ska ta med mig på kryssningen nu, hittills har jag kommit fram till att jag behöver ta med mig:

> Underkläder x4. [x]
> Adidas tofflorna. [x]
> Bikini x2. [x]
> Joggingskorna. [x]
> Stövlarna. [x]
> Leggings + 2 toppar. [x]
> Mjukisbyxor, träningstopp, en topp att sova i + en tjockare myströja. [x]
> Shampoo, balsam, deo, parfym, tandborste, linser, sminkborttagning + smink. [x]
> Ansiktsmask, peeling + bodylotion. [x]
> Vantar, pannband + vinterjacka. [x]
> Pass, pengar, leg. [x]
> Mobil och laddare till den. [x]

Något jag glömt?

3 kommentarer:

  1. hejsan! tack så mycket. jag lägger bara dit ett hjärta (♥) och ändrar färg :) kramis

    SvaraRadera
  2. Vad ska du med adidastofflor och joggingskor till med på en rockkryssning!? :P

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥