Mot stan!


God morgon!

Solen skiner idag, hoppas det mesta av snön har försvunnit bara så att det inte är sådär halt ute.

Mina planer för dagen är att promenera upp på stan för att förnya mina p-piller, hämta ut månadslinser sen går hem plugga och följa med älsklingen till kiropraktorn runt tre.

Visste ni om att det snart är advent? Det är inte den här söndagen som kommer men söndagen därpå, hur mysigt ska inte det bli då? Som Emma sa igår "December är en räkna ner månad", det stämmer ju. Först räknar man ner till jul, sen är den en massa mellandagar man tar det lugnt på och sen är det nyår! Dags att börja planera för dessa dagar snart :)

2 kommentarer:

  1. Hej Emmy! Allt bra med dig? Ja massagebänken är hopfällbar och bärbar. Du får med en väska så man praktiskt kan ta med sig den.

    Ja visst är det mysigt att det snart är advent :O
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. yes gör så! Jag åker iväg på praktik i två veckor så då får det bli efter det. Sedan ska den ju hämtas i sthlm, tror det blir knepigt att skicka.

    Motionsgymnastiken var jätte rolig tyckte jag. Det var lite svårt att sätta ihop ett pass/låt så att det flöt på ordentligt. Jag startade upp en dansgrupp i Hällefors så jag tyckte att det var väldigt roligt att leda pass. Vattengymnastiken är ännu roligare :D hehe
    Men vi hade bara en kort intro på pausgympa första terminen, sen fick vi leda pass på VT.

    Det känns jättekul att "vara" journalist. Är glad att jag satsade på det här. Idag ska jag spela in ett radio reportage om alternativ medicin så jag ska åka till en mottagning och intervjua lite folk :) super kul. Det bästa är ju att jag vill kombinera allt jag läsrt mig på spa programmet och skriva artiklar,radio och tv inom allt som rör hälsa, spa, medicin m.m :D

    Hur går det för dig? Känns spa programmet rätt? Har du kommit på vad du vill få ut av det? Kram

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥