Pulsklocka


Åh vad jag är trött i huvudet nu! Sitter och går igenom alla föreläsningar som vi har haft den här delkursen och försöker verkligen förstå allting, men man tröttnar ganska fort eftersom att det är så mycket nytt... Det ska inte vara lätt att vara student.

Fick en pulsklocka på posten idag, tänkte att det kan vara roligt och motiverande att ha för att se vad man har för puls. Tänkte att den skulle komma till användning redan i morgon då jag först ska köra senaste laborationen (gå, lunka löp) och sen ska Emma få den så vi kan använda resultatet i våran par uppgift. Hur mycket har vi inte nu egentligen? Paruppgift + tenta till samma dag. Det gäller att ligga i och lägga upp allting rätt.

Nu ska jag återgå till plugget igen!

1 kommentar:

  1. Hejsan!Ja jag kommer ihåg den fysiologikursen, den var jobbig. Vi fick kompletteringar på par uppgiften också, surt :p Men kämpa på!

    Okey jo men spa är helt ok, jag jobbar extra på tre olika spahotell, det blir mycket masserande :)

    Lycka till på tentan!

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥