Kommande läsning på bloggen


Jag är ju en sån som dagligen kikar igenom olika bloggar och hittar många gånger något som inspirerar mig, denna gång så har jag sätt att många bloggare skapat ett gäng kategorier som de sedan väljer att dela med sig utav, så här kommer de ämnen/kategorier som jag kommer att bjuda på:

♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.
♥ En utlandsresa.

Så nu får ni hålla utkik eftersom att jag titt som tätt kommer att ta upp det här lite till och från!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥