Paket bland annat!



Alltså vad är det med mig och mina hjärnceller denna vecka? De är totalt rubbade och mitt minne är som bortblåst, helt sjukt.

Idag åkte jag och Emma till hyttan för att gå på en föreläsning, med det visade sig att den var klockan ett och vi var där vid tio... Suck. Båda hade tittat fel så vi åkte in till Linde istället där vi var in i en massa mysiga små butiker som hade stora utbud av tomtar och julmys, är det inte underbart? Dock kom jag inte hem med något mer än tejp.

Så åkte vi hemåt och jag gjorde mig en smoothie med: banan, yoghurt, äppel jucie, mjölk och apelsin juice. Riktigt god.

Sen har jag bara suttit och slagit in julklappar! Det har varit riktigt mysig och jag tycker det är sjukt mysigt att slå in och ge bort små klappar. Bara tre veckor kvar nu.

I morgon far jag på rock kryssning med bejb, hans syster och hennes sambo. Det är Sabaton som gäller (bla.)

Förresten, idag fick jag reda på att jag klarat tentan! Woho.

Trevlig kväll!


1 kommentar:

  1. Aaa okej. hiih..
    oj vad många klappar redan.
    Ja har bara köpt få stycken till Tims julkalender som han ska öppna varje dag.
    =)
    Hoppas allt är bra med di??

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥