Prov fotar med x10 mini

Nu har jag suttit en stund och skrivit om Visualisering, rätt intressant men det är tråkigt att läsa läsa läsa och åter igen läsa. Så jag har kikat runt lite på min telefon och lagt över lite musik osv. så var jag ju tvungen att pröva kameran så här är lite bilder på det jag fick med mig hem ifrån shoppingen igår!

Suddig bild, är väl för att jag är lite darrhänt kan jag tro. Men den klassiska vibrator mascaran.

Här är foundationen jag hittade för en hundring som tidigare kostat 390:-, rätt bra om jag får säga det själv! Och resultatet gillade jag också, täckande och matchade min hudfärg.

Det här är ingenting jag shoppat utan det är min julklapp från min syster, en pirmer som är sjukt bra och en läppglans som även den är bra! Det tackar vi för.

Och så en liten bild på mig då, haha. Mer skarpt på ena ansiktshalvan än på andra, annars tycker jag att kameran är helt okej! Det är en 5,0 och inte en 3,2 som jag användt tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥