Aromaterapi, massage, kosmetisk tatuering...

Har ni eran framtid planerad? Vet ni vad ni vill göra med erat liv? Vad ni vill jobba som och vart ni vill bo? Jag tycker det är en enda röra nu, eller inte röra men det är så mycket jag vill att det blir kaos i huvudet och tankar snurrar omkring dygnet runt. Detta främst kring vad jag ska göra efter min utbildning, det känns som att man snart är där eftersom att första terminen gick väldigt fort och jag tror att kommande terminer kommer att gå ännu fortare eftersom att det som sagt kommer att intressera mig mera.

Jag vill gå en mängd utbildningar och kurser, jag vill lära mig Hot Stone, Aromatepari, Akupunktur, olika typer av massager, skönhetsbehandlingar ev. utbilda mig till att kunna kosmetiska tatueringar, jag vill lära mig sminkningar, behandlingar som berör både helkropp, ansikte m.m.

Det som snurrar mest i huvudet är pengar allting kostar så förbannat och jag tar ju för tillfället lån ifrån CSN vilket gör att jag helst inte vill använda så mycket utav de pengarna pga. det är räntor och grejer. Så det gäller att hitta sommarjobb nu så man kan tjäna ihop lite grand. Så vill jag ju utomlands också.... Det är mycket jag vill och det är mycket jag ska. När jag är färdig med allt plugg så vill jag ha en bred utbildning, jag vill ha lätt för att kunna få jobb och trivas med det jag gör.


1 kommentar:

  1. Se ditt pluggande som en investering och lev din passion!

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥