Energi påfyllning




Jag är så sugen på morötter, gurka och dipp just nu så det är inte klokt! Har en hollieday påse liggandes där nere men det finns varken gräddfil, gurka eller morötter... Så det får bli ett inköp påvägen hem sedan, och avokado. Någon som testa att dippa avokado någon gång? Det kanske är en hit.

Åt en väldigt god lunch idag förövrig, lax, en klick creme fraiche och en massa små tomater. Det var smarrigt må jag säga! Och energin går åt, sitter och pluggar dygnet runt känns det som och ja, jag tror det börjar fastna lite smått och gott nu så jag hoppas på det bästa inför morgonens tentamen!

Ikväll ska jag ringa och höra om en lokal som jag eventuellt kommer att hyra när jag fyller år, 20 avklarade år är något som bör firas! Haha.


Har ni några tips på hur man kan fixa en riktigt bra 20-års fest? :)

1 kommentar:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥