Inredning


Jag är fruktansvärt slö idag och har endast tagit mig igenom 2 sidor i boken innan jag gav upp eftersom att jag svävade in på andra tankar. Så jag satte mig med datorn för att kolla upp lite ljuslyktor, oljor, tavlor m.m. för att kunna inreda ett litet Spa hörn ute i stugan. Jag ska försöka komma över en billig massagebänk och göra det lite mysigt. Min tanke är sen att kunna ta hem folk och massera. Plus att jag känner nu när jag övat på Johan att det är fruktansvärt svårt att flytta sin "kund" ifrån massagebänken till sängen, haha. Man har inte samma kraft, man kommer inte åt osv osv osv. Så en massagebänk är väl behövlig!

Den 12 och den 13:e februari så har jag tänkt bjuda nära och kära på gratis massage, halv- och helkropp. Detta främst för att lära mig massera olika kroppar och för att öva mig inför examinationen som kommer veckan därpå. Ju fler desto bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥