alla hjärtans dag


Hej där :)

Idag är det kärlekens dag, så ni har väl inte glömt bort att ge bort lite kärlek till alla era nära och kära? Själv överraskade jag min Johan med choklad, geléhallon och ett spel som heter "Allt du vill veta om din partner" eller något liknande, så vi låg kvar i sängen en lång stund och tog oss igenom lite frågor. Sen åkte han iväg och kom hem med en bukett rosor, en nallebjörn som håller i ett hjärta, en ask geléhallon och en påse lakris bilar och så säger han att han älskar mig - är det inte sjukt sött? Galet kär är iallafall vad jag är.

Så nu har jag lite att tugga på samtidigt som jag tar mig igenom pluggandet, idag håller jag på att sätta ihop frågor ifrån föreläsningarna vi haft med en lärare som heter Jenny.

Så har jag fått ihop två helkroppsmassage också som jag kommer ge på onsdag, sen har jag fyllt i hela min 10 personers lista och kan bli diplomerad massör. Wiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥