bara lite känslor just nu

Sabatons "final solution" och "price of a mil" har ettsat sig fast i hjärnan på mig, och vet ni vad det värsta är? Jag har vänt texterna så att de sjunger om tentan istället för om andra världskriget, titta här:

Price of a Mile: Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march (vi spa-elever)Long way from home, paying the price in young mens lives. (Vi betalar för detta)
Thousands of feet march to the beat, it's an army in despair
Knee-deep in mud, stuck in the trench with no way out. (Japp, jag har kört fast)

Final Solution: when freedom burns, the final solution dreams fade away and hope turns to dust.

Lite ironi är det väl allt men en smula av detta känner jag då det känns som jag kan max en tiondel av allt vi ska kunna inför fredagen. Här har ni låtarna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥