Spa behandlingar del 2



Hej på er raringar (:

Idag har vi fortsatt med spa-behandlingarna i skolan som fram till lunch bestod av hand & fotkur så vi peelande och packade in fötterna i lera, sen peelade man händerna och gick tillbaka till fötterna igen. Och på eftermiddagen ägnade vi all tid åt helkropps skrubb. Bägge delar var helt underbara och man känner sig väldigt ren och fräsch nu :)

Visst har jag en tråkig vardag? Haha. Jag klagar absolut inte på skolans undervisning. Så har jag och några andra i klassen lyckats få våran lärare att flytta fram omtentan (om jag nu har oturen att göra den) så det känns skönt, annars hade vi haft max en vecka att plugga in anatomin på... + Spa tentan på det. Mycket tentor hit och dit så visst är det tur att man blir lite bortskämd.

Nu är jag på jakt efter gäster som vill komma och få sig en behandling hos mig GRATIS såklart, iallafall tills diplomet kommer så nu får ni skynda er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥