Fredags mys och en dag kvar..

Hallå :)

Jag är fortfarande kvar i Johans systers hus så det är fullt upp hela tiden så bloggandet kommer lite i andra hand, tyvärr, men jag lovar att bättra mig kära läsare!

Idag började jag dagen med att skriva en tenta, Spa traditioner och Mentalträning handlade den om och det kändes som att det gick riktigt bra. Lite oroväckande eftersom att när jag haft den känslan har proven oftast gått åt skogen...


Sen vilade jag en liten stund innan det blev färd in till stan där det handlades mat, klipptes hår, plockades ihop kläder mm. När jag och bejb kom hem så gjorde vi i ordning på Halloumi, potatis gratäng och vitlöksrostbiff muuuuummss! Sen har vi bara myst framför tv:n till BigBrother och nu mina kära så laddas det inför morgondagen! Jag håller förtillfället på att bränna en skiva till kvällen :)

Ha en toppen kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥