Jag är så glaaaad!


Idag har jag det varit en lång skoldag i hyttan fylld av föreläsningar om kost osv. Mycket intressant! :) Vi ska göra ett PM med olika maträtter för en grupp spaterapeuter som jag uppfattat det så jag ska väl börja kika på det ikväll tänkte jag. Sen har jag och mina två vänner som ska certifiera oss börjat på med vårat schema och planerat våran första uppgift som är Bålen, palpation, skelettet, leder m.m. Så det ska jag plugga också.

Jag är kvar som hus och djurvakt och jag kan säga att man är helt slut om dagarna nu eftersom man gör en massa saker man annars inte brukar göra, haha. Det är tufft att flytta hemifrån + ha 3 kattungar och 3 hundar varav en är valp... Jösses.

Jag tittade precis min mejl och fick reda på att jag fått VG på anatomi tenta, woho! Fast än är inte hela provet rättat men som sagt så spelar resten inte så stor roll eftersom att jag grejade det. Weeeei!


I morgon är jag ledig så blir det ridning på kvällen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥