Tenta, klipp & lite plugg

God kväll :)

Idag har jag varit vid Örebro Universitet och hämtat min anatomi tenta och jä*lar vad sur jag blev när jag tittade igenom den, mängder av slarv fel. Alltså sånt jag vet som jag klantat mig på, surt riktigt surt. Sen åkte jag till frissan med beslutsångest om jag skulle bli ljus eller mörk, så vi körde en liten variant men både blonda, mellan bruna och mörkbruna slingor. Jag är jätte nöjd i allafall :) Det är alltid lika skönt att få de slitna topparna bort klippta.

Jag kom hem runt sex och sen dess har jag bara läst på lite i anteckningar osv, jag har svårt för att hitta någon struktur i hur jag ska lägga upp mitt pluggande. Jag tar allt på en och samma gång, lite rörigt, men det får funka.

Just nu känner jag iallafall för en liten paus :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥