Långfredag



Hej på er! :)

Det blev inget inlägg igår för då firade jag min syster som fyllde 18 år. Så det blev god mat på Kolgrillen tillsammans med mamma, pappa, Viktoria, farmor, farfar, småbröderna, syster och älskling. Efter det så åkte vi hem till mamma och åt jordgubbar med glass. Smaskigt värre! Sen gav jag mamma en aromainpackning och runt 00.00 så åkte jag och bejb hem och bäddade ner oss i varsin fotölj utomhus och låg och tittade på stjärnorna. Det är mycket aktivitet där uppe i rymden, ganska fränt att se. Det blixtrar, rör sig och försvinner saker. Har ni förresten sett att USA släppt information om att det faktiskt finns utomjordingar? Rätt häftigt, och det gör det ännu mer intressant att bara ligga och titta upp man vet ju aldrig vad det kan vara som far runt där uppe. Jag har svårt att tro att sateliterna stannar till, byter riktning och försvinner i ett ljussken... Meeeen man vet ju aldrig ;)

Idag är mina planer att plugga igen gårdagen, jag satte mig ute en stund men det blåste lite väl kallt idag tyvärr så jag flyttade in. Så, åter till boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥