♥ Min favoriträtt

Jag har precis ätit granatäpple, mackor och druckit té. Jag somnade i soffan en bra stund till filmen "Himlen är oskyldigt blå", jag tycker den verkar ganska mysig även fast jag har något emot skådespelaren som jag tror är minstingen i Skarsgård gänget.

När jag satt och åt så såg jag en reklam borshyr ifrån ICA om att de hade erbjudande på tacos och det tillhör en av mina absoluta favoriträtter, tacos, laxfilé, kyckling och kräftor det är nog det godaste som finns. Eller en lite blodig köttbit med tsatziki till mums.

Grillsäsongen är i full gång iallafall, jag har väl ätit grillat 3 gånger redan det här året. Har ni hunnit plocka fram grillen ännu? :)

♥ Presentera mig själv.
♥ Mitt bästa julminne.
♥ Min största kärlek.
♥ Det här åt jag idag.
♥ Det här hade jag på mig idag.
♥ Mina syskon.
♥ Mina svaga sidor.
♥ Det här får mig att må bra.
♥ Mina föräldrar.
♥ Så sminkade jag mig idag.
♥ Öronorgasm just nu.
♥ Framtids planer.
♥ Mina intressen.
♥ Mitt favorit godis.
♥ Mina husdjur.
♥ Dagens skönhets tips.
♥ Min favoriträtt.
♥ Min tatuering & mina piercingar.
♥ Dagens blogg.
♥ Dagens hit.
♥ Dagens diss.
♥ Det här använder jag dagligen.
♥ Det här upprör mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥